To install click the Add extension button. That's it.

The source code for the WIKI 2 extension is being checked by specialists of the Mozilla Foundation, Google, and Apple. You could also do it yourself at any point in time.

4,5
Kelly Slayton
Congratulations on this excellent venture… what a great idea!
Alexander Grigorievskiy
I use WIKI 2 every day and almost forgot how the original Wikipedia looks like.
Live Statistics
English Articles
Improved in 24 Hours
Added in 24 Hours
Languages
Recent
Show all languages
What we do. Every page goes through several hundred of perfecting techniques; in live mode. Quite the same Wikipedia. Just better.
.
Leo
Newton
Brights
Milds

From Wikipedia, the free encyclopedia

Today's Zaman
Today-Zaman-logo.gif
TypeDaily newspaper
FormatBroadsheet
Owner(s)Feza Publications
EditorSevgi Akarcesme[1]
Founded2007 (2007)
Ceased publicationJuly 2016
HeadquartersBahcelievler, Istanbul, Turkey
Websitewww.todayszaman.com Edit this at Wikidata[dead link]

Today's Zaman (Zaman is Turkish for 'time' or 'age') was an English-language daily newspaper based in Turkey. Established on 17 January 2007, it was the English-language edition of the Turkish daily Zaman. Today's Zaman included domestic and international coverage, and regularly published topical supplements. Its contributors included cartoonist Cem Kızıltuğ.

On 4 March 2016, a state administrator was appointed to run Zaman as well as Today's Zaman.[2] Since a series of corruption investigations went public on 17 December 2013 which targeted high ranking government officials, the Turkish government has been putting pressure on media organizations that are critical of it.[citation needed]

As of 9 March 2016, the website of Today's Zaman had not been updated since 5 March, while all archived articles prior to March 2016 were removed.

On July 20, 2016, five days after the military coup attempt, Today's Zaman was shut down after an executive decree by President Recep Tayyip Erdogan; arrest warrants were issued for 47 former staff. Zaman was described by an official as the “flagship media organisation” of the Gülen-led movement.[3]

References

  1. ^ Akarcesme, Sevgi. "Recep Tayyip Erdogan’s Despotic Zeal." New York Times. 8 March 2016. 8 March 2016.
  2. ^ "Turkish Daily's First Edition after Government Takeover Adopts pro-erdogan Line". Haaretz. Retrieved 7 March 2016.
  3. ^ Chris Johnston and agencies in Istanbul (July 27, 2016). "Turkey coup attempt: arrest warrants issued for former newspaper staff". The Guardian. Retrieved November 1, 2017.

External links


This page was last edited on 30 May 2020, at 22:37
Basis of this page is in Wikipedia. Text is available under the CC BY-SA 3.0 Unported License. Non-text media are available under their specified licenses. Wikipedia® is a registered trademark of the Wikimedia Foundation, Inc. WIKI 2 is an independent company and has no affiliation with Wikimedia Foundation.