To install click the Add extension button. That's it.

The source code for the WIKI 2 extension is being checked by specialists of the Mozilla Foundation, Google, and Apple. You could also do it yourself at any point in time.

4,5
Kelly Slayton
Congratulations on this excellent venture… what a great idea!
Alexander Grigorievskiy
I use WIKI 2 every day and almost forgot how the original Wikipedia looks like.
Live Statistics
English Articles
Improved in 24 Hours
Added in 24 Hours
Languages
Recent
Show all languages
What we do. Every page goes through several hundred of perfecting techniques; in live mode. Quite the same Wikipedia. Just better.
.
Leo
Newton
Brights
Milds

From Wikipedia, the free encyclopedia

TV4 News
TV4 News logo 2012.png
CountrySweden
Ownership
OwnerTV4 Group
Sister channelsTV4
History
Launched24 January 2012
Closed31 August 2013
Links
Websitewww.tv4news.se
Availability
Terrestrial
Digital terrestrialChannel 28
Kanal GlobalChannel 17
Cable
Canal DigitalChannel ??
Com HemChannel ??
Satellite
Canal DigitalChannel 6 or Channel 101

TV4 News was a Swedish television channel owned and operated by the TV4 Group. It started broadcasting on 24 January 2012 as Sweden's first 24/7 news channel in the Swedish language, with some material from BBC World News also rebroadcast on the said channel.

In May 2013, TV4 Group announced that TV4 News will close down as it was not expected to become profitable.[1] TV4 News stopped broadcasting on 31 August 2013.

YouTube Encyclopedic

  • 1/1
    Views:
    697
  • SFS ordförande Erik Arroy i TV4 News med anledning av SFS rapportsläpp.

Transcription

References

  1. ^ Sweden’s TV4 News to close. Broadband TV News. May 20, 2013. Retrieved May 26, 2013.

External links


This page was last edited on 27 September 2020, at 21:44
Basis of this page is in Wikipedia. Text is available under the CC BY-SA 3.0 Unported License. Non-text media are available under their specified licenses. Wikipedia® is a registered trademark of the Wikimedia Foundation, Inc. WIKI 2 is an independent company and has no affiliation with Wikimedia Foundation.