To install click the Add extension button. That's it.

The source code for the WIKI 2 extension is being checked by specialists of the Mozilla Foundation, Google, and Apple. You could also do it yourself at any point in time.

Kelly Slayton
Congratulations on this excellent venture… what a great idea!
Alexander Grigorievskiy
I use WIKI 2 every day and almost forgot how the original Wikipedia looks like.
Live Statistics
English Articles
Improved in 24 Hours
Added in 24 Hours
What we do. Every page goes through several hundred of perfecting techniques; in live mode. Quite the same Wikipedia. Just better.

From Wikipedia, the free encyclopedia

TV4 Fakta
TV4 Fakta.svg
Broadcast areaSweden
SloganSveriges dokumentärkanal
OwnerTV4 Group
(Telia Company)
LaunchedSeptember 15, 2005 (Sweden)
March 22, 2010 (Norway)
BoxerChannel 24
Com HemChannel 63

TV4 Fakta is a Swedish documentary television channel owned by the TV4 Group. It started broadcasting in 2005.

Much of the programming is taken from A+E Networks. Since December 2005, the remainder of the schedule is filled with the English language Euronews. The TV4 Group bought a stake in Euronews in June 2006.

TV4 Fakta was the first channel owned by the TV4 Group that was not broadcast from Sweden. It is broadcast from Finland, where the advertising laws are more liberal. In November 2006, a Finnish version of the channel, called MTV3 Fakta, was launched in cooperation with MTV3. The channel have been broadcasting from Sweden since 2009. A version for Norway was launched in 2010.

YouTube Encyclopedic

  • 1/3
    66 907
    11 041
    5 962
  • När Sverige blev rikt, del 1
  • Fakta Favorit intro (Paolo Roberto)
  • Fakta Favorit intro (Jan Guillou)


See also


External links

This page was last edited on 27 September 2020, at 18:36
Basis of this page is in Wikipedia. Text is available under the CC BY-SA 3.0 Unported License. Non-text media are available under their specified licenses. Wikipedia® is a registered trademark of the Wikimedia Foundation, Inc. WIKI 2 is an independent company and has no affiliation with Wikimedia Foundation.