To install click the Add extension button. That's it.

The source code for the WIKI 2 extension is being checked by specialists of the Mozilla Foundation, Google, and Apple. You could also do it yourself at any point in time.

Kelly Slayton
Congratulations on this excellent venture… what a great idea!
Alexander Grigorievskiy
I use WIKI 2 every day and almost forgot how the original Wikipedia looks like.
Live Statistics
English Articles
Improved in 24 Hours
Added in 24 Hours
Show all languages
What we do. Every page goes through several hundred of perfecting techniques; in live mode. Quite the same Wikipedia. Just better.

Jiangsu Broadcasting Corporation

From Wikipedia, the free encyclopedia

Jiangsu Broadcasting Corporation
FoundedJune 2001
Area served
OwnerGovernment of Jiangsu

Jiangsu Broadcasting Corporation (JSBC) (Chinese: 江苏省广播电视总台(集团); pinyin: Jiāngsū Shěng Guǎngbò Diànshì Zǒngtái (Jítuán)) is China's third biggest television network after China Central Television (CCTV) and Hunan Broadcasting System (HBS). The television network is owned by the Jiangsu provincial government. The network is based in Nanjing in Jiangsu.


Before the establishment of Jiangsu Broadcasting Corporation, the local television stations first aired in Nanjing and southern Jiangsu in October 1952. JSBC was established in June 2001 to compete with other major Television networks and expanded its network through nationwide satellite television in January 1997.

Television stations

  • Jiangsu Television
    • Jiangsu News Channel
    • Jiangsu City Channel
    • Jiangsu Arts Channel
    • Jiangsu Films and Series Channel
    • Jiangsu Educational Channel
    • Jiangsu Sports Channel
    • Jiangsu Mobile Channel
    • Jiangsu Preschool Channel
  • JSBC International
  • Channel Dressy
  • Youman


JSBC has broadcast notable programming such as If You Are the One,[1] often referred to as the Chinese version of the Australian dating game show Taken Out.


  1. ^ Yang, Xiyun (18 July 2010). "China's Censors Rein in 'Vulgar' Reality TV Show". New York Times. Retrieved 8 December 2013.

External links

This page was last edited on 25 May 2021, at 13:58
Basis of this page is in Wikipedia. Text is available under the CC BY-SA 3.0 Unported License. Non-text media are available under their specified licenses. Wikipedia® is a registered trademark of the Wikimedia Foundation, Inc. WIKI 2 is an independent company and has no affiliation with Wikimedia Foundation.